SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

08 September 2012

urusan ic kakak....

Assalam....
citer yg dah berbulan duk dlm draft.... lupa nak publish... huhuhu....
xpelah wlupon dah lama, publish gakla... kata digital diary kan??? 
seme mende kene catatla... hehehe....

19 Julai 2012 umo kakak genap 12 thn.... tp 10 hari kemudian baru smpat gi setelkan ic kakak nih.... masa nih hari ke 9 kita berpuasa.... sib baikla JPN bkk jgk hari minggu kan??? senang keje ahkak... klu tak kene amik cuti bagai... dahla baru masuk keje cuti bersalin hr tuh... huhuhu.....


klu hari sabtu dan ahad JPN nih bkk kol 9 pagi hingga 1.30 tghari.... tp aku dtg awal sket sbb takut ramai org.... masa amik no giliran tuh kol 8.53 pagi, tp dah ader dlm 5 org tgh tggu giliran.... aku ingat aku dah dtg awal, tp ader lagi yg dtg lbh awal....

dah makin beso kamu kakak.... dah anak dara pon... haihhhh... ummi mcm tak caye dah ader anak dara... hehehe....

smpat jgk snap2 masa tggu giliran tuh... cpt jer prosesnya sbb kaunter byk..... tp mmg bagusla JPN ni bkak hari mggu kan??? senang bg ibubapa yg susah nak cuti keje....

abg ngah ikut skali... airel dan azzalea duk dgn abah.... adil gitu sama2 jaga dua org anak... hehehe.... gambo kabur2 sbb henpon cap hayam... huhuhu....

last skali tn umah nak inteprem.... 

hari nih baru publish citer wat ic kakak.... tp jap agi nak kuar awal sket dari opis sbb nak gi amik ic kakak kt JPN..... ic kakak dah hampir 2 mggu sedia diambil tp slalu takde masa nk amik... huhuhu... hari ni xleh tidakla, kene amik jgk.... dlm kol 12 nak balikla sbb JPN tutup kol 1.30.....



7 comments:

ieda said...

besar dah kakak ..
dah 12 tahun kan .. memang kena segerakan dan kena ajar dia bawa dlm purse dia .. ;)

memang senang urusan di JPN kalau mereka buka ahad .. kita nie susah nak dpt cuti kan .. kalau cuti org x paham susah juga ..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam zue..dah besar anakdara tu ya..dah ada IC.

mamalieyna said...

haa dah ada anak dara dah akak..jap2 lg, terima menantu la pulak..ihiks.. =P

herm..rasa nak tukar IC plak..hee~

Cho Zila said...

teringat kisah amek ic zaman dulu2 lak..
mesti kita rasa cam barujer dia lahirkan.. tak sangka...

Nens Collection said...

sonoknyerr..dh besar anak akak ye..yelah dh buat ic kira dh besar la kan..anak sy 2 tahun br..lg 10thun nk buat ic..hehe

Dee said...

wah..dah ada ic anak dara akak..kejap je dah besarkan..

hpm Bosnia said...

Interesting blog. It would be great if you can provide more details about it. Thanks you

Dubrovnik apartment