SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

05 September 2012

piknik di hari raya....

Assalam....

hari nih 18 Syawal... masih bln raya.... ujung mggu ni pon ader gak dpt jemputan rumah terbuka.... yelah, raya kan sebulan.... hehehe.....

masih ader saki baki citer raya hr tuh.... ni citer raya ke 4... citer raya ke 3 xde sbb takde kemana-mana pon.... duk umah MaAbah jer, melayan sedare mare yg dtg....

raya ke 4, kami serang umah adik yg duk kerteh tu plak.... yelah, ptg raya kedua tuh dia dah balik kerteh sgt kan????? lgpon Airel tulah sebok skali ajak gi umah ayah ngah... tak puas main dgn ayah ngah lg, ayah ngah dah balik kerteh.... huhuhu....

klu dah gi kerteh tu, mmg tak sah klu tak berpiknik kt situ..... sape yg pnah pegi area pantai situ tau kan???? pantai kt area kemasek dan kerteh mmg cantik.... air membiru jerk..... cuma cuaca jerk panas sket..... tp klu dah duk tepi pantai, cuaca panas pon ok jerk sbb angin bertiup kan????

kami berpiknik selepas zohor..... smp jerk carik port best dulu......
sbbnya nak mkn dulu sbb masing2 dah lapo...... yelah dah kol 2 lbh blom mkn kan????

ok.... dah jmpa port best..... bentang tikar segala.... tapi kan, haihhhh... nk mkn pon susah sbb angin kuat sgt... smp kan pggan dan cwn polisterin tuh abis terbang kene tiup dek angin..... lawak kt situ sbb 3AZ duk kejar2 pggan tuh... hahaha..... 1AZ lagik steady jer duk isap jari kt tmpat baring dia tu kan???? hehehe....

masing2 kelaparan.... hahaha...... sian azzalea duk kt blkang tuh.... isap jari jelah keje azzalea tuh kan???? korang tgk airel.... tak sabo2 nak mandi... org lain sebok isi perut, dia dah siap pakai safety jacket pon... sabo je...

berpiknik dgn lauk2 simple jerk.... yg pnting ader ulam dan budu..... sedap weiii mkn ramai2.... bertambah2 menternak lemak.... huhuhu.....

azzalea yg behave.... tak buat pangai lgsung.... gud girl .... pandai plak senyum bila ummi nak snap gambo dia... hehehe....

abah 4AZ yg jaga azzalea smbil mkn kuih raya.... ummi 4AZ gi mana plak???

ummi 4AZ ofkosla sebok nak menyenap gambo kan???? hehehe..... gambo ketam xde kaki pon snap jgk.... huhuhu....

dua beradik sebok duk cucuk2 ketam tuh.... 

nak pegang takut kan???? haihhhhh... kata hero.... huhuhu.....

dah puas duk cucuk2 ketam tuh.... pegi main air plak..... mula2 main kt tepi2 jerk.... ayah ngah jadik bodyguard kt situ jaga 3AZ.....

pastuh ambikkk.... seme pakat terjun dlm air dah..... dgn suar jeans mandi laut tuh... tak nyempat2 salin baju... sabo jer ummi.....

airel yg dah kesejukan..... 

abg ngah nangis... bkn takut ape, sbb ayah ngah bwk abg ngah ke tgh sket..... abg ngah ni mmg penakut sket tak mcm airel.... alahai abg ngah..... huhu... gambo ayah ngah kene kaver sbb cekci.... hehehe.... 

kakak, si gadis bunga.... hehehe.... ummi terpaksa letak munge2 kt pale kakak tuh.... abis tuh, kakak dah warning ummi.... katanya klu nak letak gambo kakak kt blog atau fesbuk ummi, jgn letak gambo kakak yg nmpk rambut tau ummi.... okehhhh kakak.... ummi bertindak mengikut arahan.... huhuhu....

abg ngah pon dah kesejukan...... menggigil2....

airel yg paling sonot skali..... suker sgt sbb jmpa kulit siput cantik...


azzalea dgn wan...... masa nih zalea dah nangis pon sbb nak sruh ummi amik dukung... tp ummi tetap jgk amik gambo... heheh... kejam ummi...

bila ummi amik dukung jerk gelak kemain lagi zalea nih.... pandai dah skang.... pantang nmpk ummi.... huhu....


ok dah abis citer raya.... raya ni xde raya sakan pon.... cuma jalan2 umah sedare mare yg terdekat jerk...... raya ke 6 balik umah PIL skali lg... pastuh pagi raya ke 7 tuh, dah gerak balik kuantan sbb ader jemputan kenduri kawen kt Tanah Putih...... 

notajari : duit raya anak2 pon blom smpt nak bank-in lagik.... lgpon akaun utk zalea pon blom bukak lagik.... hrp2 blhla setelkn seme tuh secepatnya..... korang dah bank-in blom duit raya anak2????

5 comments:

Qhaifa Nur said...

seronoknya piknik....

AzuraFazil DIN said...

wah raya2 pun pi piknik ye..
weols 1st raya lepak kt batu buruk ... raya ke 2 lepak kt pantai kuala pahanag heheheh

LYAfrina said...

amboi..kemain senyum lai baby azzalea tu...
eyh..ni pantai kat kerteh ke?? lya xpernah smpai pon sini

Nens Collection said...

KETAM TU IDUP LAGI KE KAK?..HEHE
NENI PON SUKE MANDI PANTAI..SBBNYER AMMAR MMG POT DIE PANTAI JEK..BWK G PASARAYA MMG DUK KEJAR DIE JEK..;)

wan nurul hezrina said...

wahhh syoknyer kalu g pantai.nurul lama dah tak g sejak fobia kena geget ngan obor2 masa preggy merah..dah 4tahun tak g.huhu..

suka tgk anak2 akak2.ada 2 pasangkan?laki n perempuan..nurul bilalah nak dpt anak laki.huhu