SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

05 February 2010

Lapo la......

semalam aku malas msk.... mase balik keje tuh, aku sggah pasar mlm beli nasi dagang.... kat anak2 aku beli laksam.... budok2 nih mmg suke sgt mkn laksam.... anak aku panggil, kuih mcm tayar.... abis tuh laksam tuh bulat2 gitu kan.... ekekeke.....
dlm kol 10 lebey cenggitu, En Hubby aku ngadu lapar plak..... aku pon gi dapo...... ketung ketang ketung ketang bagai.....................

*
*
*
*
*
*
*
*
mee megi cepat dimasak sedap dimakan......

hmmmmm..... aku pon join skali.... slurrrpppppp......................


Airel nih pas mkn laksam td, dah tido..... elok jer aku dgn En Hubby nak mkn megi.... blh plak Airel bgn tido.... nak mkn jgak.... pedas pon, mkn jgk... tgk tuh.... abis meleleh2 kt dada... sbb tu awal2 aku bkak kan baju Airel... klu tak.. kena sental dlu baru blh masuk washing machine...
kakak & abg ngah pas mkn trus tido... aku mmg sruh tido awal.... esok kan nak sekolah.... kene tido awal kan... bkn sbb mlm $$%^&*$# tu ker??? hishhhh..... chaitttt................... hahahaha.....


p/s : ari ni pon aku rasa mcm malas jer nak masak.... malas nak beli bahan2 mentah... lg pon esok nak balik umah mak aku... anak2 aku hr2 tanya bila nak balik umah wan... aku pon rindu banget kat masakan mak aku... huhuhu.....


7 comments:

Hezesuze said...

amboiii bape bijik telur uols campak dlm meggie tu??? huhu

zue @ annaleeya said...

kak heze..
2 bijik kak... baru ckop sbijik sorg... klu idok berebut plak.. ekekeke....

mamalieyna said...

sesekali pekena meggi jer mmg best..^_^..!

zue @ annaleeya said...

mamalieyna..
welawei... slurrppp.... best sesangat bg org yg malas masak mcm haku ini... hahahaha....

HasneY said...

hmm meleleh air liur kuu..hu3

zue @ annaleeya said...

klu meleleh, sila kesat skang... hehehe...

Ena Qalinsya said...

giler toll... ko wat megi dalam kuali, mesti banyak bungkus tu kan ekekeke.. dh lama tak makan megi, ase nak makan jek anak2 dok ngecek, nyampah huhuhu