SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 January 2011

kan sopan klu gitu....

masa lunch tadi tak kuar pon......
gi tapau nasik kt restoran sebelah jerk...
pastuh balik mkn kt opis....
sambil2 tuh aku on tv.... tukar channel tv2 ader drama...
blhla layan jap masa lunch nih.......

pelakon nya si fasha sandha, pierre andre dan dato' jalaludin hasan...
citernya ok ar... konflik kluarga...
konflik antara anak dan ayah....
tp aku bkn nak citer pasal jln citer nih....

cuma...






kan sopan klu  gini....

tgk tuh...... gigih aku snap gambo nih tadik... hahahaha...
motip amik gambo?????
bkn hape, nak tnjuk si fasha nih pakai tudung....
kan sopan gitu.... dari ko pakai bikini masa kt bali ari tuh....
bakal mak mertua tgk pon bulih fengsannnn...... huhuhu...!!

korg prasan tak drama melayu skrg nih???? mmgla watak sopan dan lembut bila bertudung kan??? tp takkanla babak duk sebilik dgn laki pon masih nak bertudung????? tau la nak tnjuk imej bertudung, tp biarla kena sket kan??? mcm citer nih tadila... korg tgk gambo kt atas tuh... fasha dgn jalaludin tuh pegang watak laki bini... masa nih kt bilik tido... takkan dgn laki pon nak berayu2an dgn tudung lagik... bukannya ader org lain masa tuh... lainla klu pelakon tuh mmg asalnya bertudung kt luar kan???? pelik aku....

14 comments:

ciK mOt ©™ said...

sopan lam berlakon jek kak....

Diamilikku said...

hahahahahhahahah...nama pun fasha sendat kak..haruslah suka pakai yang sendat2 nak menampakkan yang padat2...:) oppsss...terlebey sudahhhhhh

ieda said...

haaaaaaa sopan sgt lah tu kannn huhuhu

[-suziey-] said...

aah btl btl..stuju..hehe..klu xdedah sana sini cantik jgk..lagi cantik dan manis..haih byk sgt ikt barat..tu la jadinya..hehe..

btl jgk yek..mcm xkena tpt..tp suka tgk alhijrah..even laki bini xleh sentuh2 gk..tu 1 of the rules kan utk drama nk tayang kt alhijrah..

mamalieyna said...

betul3x..eina dh lama terdetik psl benda ni kak, lak logik betul kt bilik dgn suami sndiri pun bertudung, lainla kalau pelakon tu betul2 jenis bertudung!..apa daa...tak kena tmpt sungguh!

psst tengahari semalam time makan2 pun kitorang tersembang psl fasha ni..hehe..semua org berckp psl dia kan skrg..apa nak jadi la..ngee..

e.l.i.z.@ said...

meme pung!
kalu dio tu jenis bertudung, logik la nk pakai tudung dlm umoh, dlm bilik ko keh..ni meme kaki sexy, wpun pegey watak bertudung, xyoh la pakai tudung dlm umoh..jadi pelik pulok ore tgk heheh

Nida said...

Dulu minat juga dengan si Fasha ni sebab ingatkan dia tu sopan dalam berpakaian.. rupa-rupanya @^#*^&$*&$&^#

Zue AnnaLeeya said...

cik mot,
tulah pasal... dah namanya pelakon kanssss....

Zue AnnaLeeya said...

diamilikku,
fasha sendat eh????? hahahaha.... akak panggil dia fasha sandal... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
sopanla tuh kak... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

suziey,
betul kan???? mmg tak kena tmpat sgguh....

si fasha nih plak, klu paki sopan sket, gerenti bakal mak mertua stuju.... hihihi..

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
tulah pasl eina.... dah byk drama gini akak tgk... tak kena tmpat plak kan?????

fasha skrg nih tgh hot... sbb tuh ramai citer pasal dia jer...

Zue AnnaLeeya said...

eliza,
betul tuh... tau ar nok tunjuk paka tudung.... tp biar ar keno tepat sket... tokkey dengey laki sdiri pon nok tudung bgai... pelek deh kito kelih...

Zue AnnaLeeya said...

nida,
ntahlah nida... saya pon dah nyampah tgk...