SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 April 2011

ape nak jadi dgn artis kita????

hrmmmm.... tak tau nak ckplah....
artis kita nih mcm2 hal....
org melayu dan sah2 seorg muslim kan?????
hrmmmmm... ape nak dikata.....
senang ckp, sdiri mau ingatlah kan????

kenal kan sape????

pic credit to abg nara

nak tgk citer lanjut, klik SINI

17 comments:

cikmOt said...

bini dia cung kak...hehehe

MamaYatie said...

sabor jer la...kenapa cenggini jadinya!

~izan~ said...

moh kita bersangka +ve,yg kt atas meja tu kwn2 diorang punya hehehehe

Nana said...

hanya mampu menggeleng kepala

fadwa daud said...

astaghfirullah..
dah jadi mcm ni pun,org masih mengangungkan artis.betul lah seperti yg dprkatakan,tanda2 akhir zaman,artis lebih diagungkn darpada ulama..nauzubillah

zaidah said...

DAH TENGOK DAH ZUE....UMPAMA MUKA DIORANG NIE LETAK KAT TAPAK KAKI PASTU PIJAK SENDIRI....MARUAH N AGAMA TERGADAI...

mamalieyna said...

dato mana tu?.ngee..lain yg dinengoknye..

Astaqfirullah hal azim.....huuU~

Dee said...

artis..lebih barat dari org barat..

sarah-najwan said...

mok aiihhh...huhu

LYAfrina said...

ermmmm.....
y menanggung sgt... suami la....

LYAfrina said...

ermmmm.....
y menanggung sgt... suami la....

LYAfrina said...

ermmmm.....
y menanggung sgt... suami la....

eB ezrin said...

no comment walopn comment kat sini... ahaks

ieda said...

dia nie dari dulu lagi dah mcm nie .. nasib lah , laki bini sama naik .. sedih sbb dia islam .. kalau bukan , x heran punye .. huhuh

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ya ampun..
tu yg kantoi..
yg tak kantoi.. huhuhu

Nad @ MamaZakwan said...

salam kak zue, nnt check sini

http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/siapa-bertuah-giveaway-sempoi-yeay.html

Diamilikku said...

hurmmm...speechles....positif kak positif..mungkin betul depa order coke je tuh..yg lain2 tu yag org lain punya..heheheh