SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

31 May 2011

Selamat pengantin baru buat Salih Yaacob...!!

Alhamdulillah.... dah selamat pon abg Salih Yaacob kita nih kan....
haishhh... comel lote isteri ke empat abg Salih.... kecik molek jerk..
tahniah buat abg Salih dan isteri, Samihah Sheikh Ali....
semoga berbhgia selalu dan berkekalan hgga hujung nyawa.... amin...

lagi gambar sekitar pernikahan diaorang, korang tgk SINI

10 comments:

cikmOt said...

hehehe, masaklah abang salih nak balik umah mana satu raya ni...hahaha...

sha a.s said...

lain pulak nmpk muka wife dia time nikah ni..make up kot...

ieda said...

eiiii rasanya aritu mereka cakap ujung tahun sbb SY tuu banyak komitment .. adehhhhh x , menahan juga en SY kite nie .. ekekkek

mane leh tahan .. isteri mudeee baruuuuu lalalallala

♥MiZz-siHa♥ said...

isteri cantek molek lg kan..

syariza09 said...

pasni kalo dia gatal nk nikah lg, terpaksa la ceraikan salah sorang istri...huhuhu

Sofya said...

dr blog munna... tumpang tengok gambar nikah SY

Sidratul Muntaha said...

untung la badan org tua tu..
huhuhuhu...
kes pelik bin ajaib!!
apepun,jodoh itu kententuan Allah.
mudahan rukun aman la keempat - empatnay.
insyaa Allah

Nana said...

lawa wife dia kan

munna said...

untung Salih Yaakob...dpt pycuk muda yg lawo

~izan~ said...

cantik wife dia.adik izan kata housemate member dia masa kat uitm dulu hehe...