SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

31 May 2011

takde pool, kolam ni pon jadilah....

oklah dari takde kan???? blh lepas gian 3AZ nih nak mandi pool...
nak hrp kt umah kita, mmg tak jumpala anak2ku.... huhuhu,...
tp cuma kolam ikan la... kolam ikan pon jadilah yer....
 3AZ nih belasah jerk.... hahaha....

nih masa balik umah wan sabtu lepas.... masa nih wan nak basuh kolam ikan tuh...
3AZ pon rajin gak nak tlg basuh.... pastuh bkn setakat basuh kolam jerk...
3AZ nih masuk skali dlm kolam... adehhhhh.....
yg paling semangat, Airel la... suker sgt dpt berendam... hehehe....


Airel tersekshi di situ... jadik kene kaber... hehehe....
best jerk tgk kakak dan abg ngah menerap gitu kan???? Adik nak menerap jgk tak????

pelan2 nak menerap skali....

kakak smpat posing baik lagik tuh... hehehe...

abg ngah pon semangat main air...

dah mcm anak boyo dah duk meluncur gitu... hehehehe....

haishhhh... tak abis2 nyakat adik... kakak mmg suker sgt nyakat adik...

pastuh bila aku ajak naik... airel wat muker gitu.... takmo naik dah... suker sgt main air...  huhuhu....

pose baik punyer drp 3AZ....

siang tuh main air byk sgt, mlm tuh bdn Airel dah dedar2 nak demam....
pastuh ader kisah misteri nusantara terjadi kt Airel....
meremang jgkla bulu roma aku... esok aku citer eh....

daaa....

12 comments:

Nana said...

heheh tu la dia budak kan kak
mgm hantu ngan air
sama la mcm damia

Cute MuM said...

syoknya..
kalo dania pon dah join sekali nie..

sarah-najwan said...

elok je awk kaber airel tu..comey molek napoknyer..

akak pom jadi gak kolam gini..kalu dok hotel..malas nk bw pi kolam..mandilah korang dlm bath tub...hahhahaa

fazilzura said...

wah besh nye berendam....
kiteorg ni kolam ikan pun xdak, kalau nak kene dok dlm baldi lew..

~Siti Hajar~ said...

wow bestnyer 3AZ berendam yer, kolam..

Kolam ikan ke tu k.zue, cam kolah air je, xkisah la kan janji blh berenang, cuaca panas2 ni, bagus la..hehe

apa kisah misteri nusantara tu k.zue, cepat la citer, seram erk..

sha a.s said...

seronoknye depa...ni belum jmpe sungai lg ni...ehehe

Kalamhati said...

bestnyeee..hehe

errk misteri nusantara?gerun wess ambo..huhu

Myra Jay said...

Seronoknya tengok diorang mandi camtu.. meriah ha bila dapat kena air, konon cam mandi air terjun ha :)

mamalieyna said...

syoknya main pool..ihiks..

eh apa mesterinya kak..suspen...huu~

eB ezrin said...

perghhh... best tuh... kalo x dpt pn, eB leh jerk brndam dlm besen... hik3

~izan~ said...

enjoy betul tgk budak2 tu main air..budak2 kalau dah jumpa air mau sampai merah2 mata berendam hehe

~aSHa~ said...

adik beradik begitu la..mesti ada punye nyakat menyakat....si adik lak menangis la