SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 August 2011

hadiah GA dan model tak berbayar.... ehehhhh....!!

salam.....

dah dekat tghari baru nak besiaran.... huhu...
ntah nape malas sgguh nak taip entry... lemau semacam jerk....
sepatutnya lebih semangat sbb lagu raya berkumandang sana sini kan???? heheheh....

oklah.... sajer nak tepek adiah menang GA kt blog LizaHanum....
sebenarnya mggu lepas dah dpt... tp tulah, bila M melanda nih....
ape pon tak bleh..... huhuhu.....

adiahnya aku suker sgt.....  dan yg best tuh sbb adiah dari bandung lagik....
taraaa.....


beg comei jerk.... ader kad jgk dari liza.... tima kasih liza... akak suker bangat.... tak dpt gi Bandung, dpt ole2 bandung pon dah suker sgt... nak pegi sdiri ntah biler kan??? huhu...

owhhhh... tak nmpak eh mcm mana bentuk beg comei tuh biler berlipat gitu kan???? oklah.... jom kita tgk model tak berbayar nih beraksi dgn beg tersebut.... heheheh....

*

*

*

tadaaaaa.... comei tak???? bkn beg tuh tau.... tp model tak berbayar ittew.... ahaksss.... kunun2 shomel la tuh senyum gitu kan???? ehehehe..... Airel yg sibuk nak galas beg tuh pastuh siap sruh ummi snap2 lagik.... mcm tau jerk ummi nak masuk blog kan???? sabo jerlah.....

tp mmg comei beg tuh... aku wat letak telekung bile gi jln mana2... tima kasih skali lagik yer liza.... akak mmg suker sgt....

p/s : hr nih blom bw mana2 pon lagik.... aku tak tau nape aku jadi lemau sgguh.... adehhh... nantila aku bw umah korang pelan2 eh.... daaaa....

9 comments:

cheqna said...

kak zue memang rezeki murah okmo..alhamdulillah =)

~~@lyci@~~ said...

alycia pun dpt gak kak ;)

eima said...

niat murni tu nk letak telekung..mudahan berkat ....

~Siti Hajar~ said...

alahai comel model xberbayar tuh, senyum2 control gitu..hehe

Bestnyer dpt hadiah dr jauh..

Nana said...

comei model tak berbayar tu heee

~izan~ said...

comey deh!

tahniah kak..selalu dpt hadiah ni..maveles maveles hihi

L said...

huhu. rezki..

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

♥cikmOt♥ said...

memangn cumel kak...nak jugak satu...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah tahniah la kak, makin masyuk rezeki contest & GA