SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 August 2011

Joey sah bercerai.... pesanan ex-wife mmg pedih....


"Saya hanya nak pesan kepada artis-artis wanita, jika banyak lagi lelaki lain, jangan ambil suami orang. Tolong cari yang lain, jangan runtuhkan rumah tangga orang lain dan biarkan anak-anak kecil tanpa bapa."

sumber kt SINI

adehhhhhh..... pedih tuh kata2nya... dlm maksudnya tuh.... sape yg mkn cili tuh tau ler....  snang ckp, sdiri mau ingatla kan????  isteri mana yg sggup berkongsi kasih kan???? ai pon tak sangguppppppppppp..... huhuhu....

17 comments:

♥cikmOt♥ said...

ishh sentap memey membacanya kak...
takde pilihan kata dia...hahaha...

kak, kita kongsi minat yang sama sudahlah...hehehe

Dee said...

mmg org perempuan yg akan melukakan hati kaum mereka sendiri..bahagia ke dengan airmata orang lain?

atty's said...

itulah org perempuan sendiri sanggup tgk perempuan lain terluka.

hidup ni karma..satu hari nanti balik pulak pada diri sendiri .

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!! Ayat yang last tu sayu je dengarnya "biarkan anak2 kecil tanpa bapa" kesian budak yg tak ada salahnya..

fazilzura said...

nape ler pempuan2 cmtuh suke sgtttttt ambik laki org .. diri tu x laku sgt dh ker? aduyai ..

bagus le x wife si joey ni.. mmg dia sentap, tp ayat dia 1000X kasi x lakid ia sentap.

eB ezrin said...

sedih bacer komen isteri... grrrrrrrrr geram kat artis tuh..

mamalieyna said...

bergosip kak bulan2 puasa ni..hehe...dunia artis ke org awam ke sama je, hrp jauh2kan la dr ambk suami org kan..hu~

ieda said...

adehhhhh memang pedih ...
harap2 dijauhkan kan dik .. dunia artis nie dah mcm lumrah .. kan dik .. ambil laki org ambil bini org huhuh

Kalamhati said...

sebutir buleh!hehe mmg tembakab tepat tu..kena kt dahi mana2 retis la..hihi

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiii..kurus kering dua2 couple dlm gmabar kat atas nun..hehehehe

Myra Jay said...

Memang ayat yang punya maksud mendalam...
Siapa yg terasa tu nasib la kan :)

~izan~ said...

mmg patot pun pesanan macam tu..tp tu la,kalau dah terjadi mcm tu,mesti org akan ckp,dh jodoh,dh tkdir huhu

e.l.i.z.@ said...

pompuan kalu dh nak sgt kt laki tu, sanggup ler rampas..dia pedulik hape ayat² pedas tu.janji dapat kt dia

*oppss kecek luai la pulok :P

abah khalisha said...

Abah pernah nama diaorg masa kt Tesco Wangsa Maju..cover kepala , jalan berkepit..mcm orang tk kenal...adoyaiii

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah baik punyer nasihat tu...terbaik

Anonymous said...

I’d like to visit your weblog more often but currently
it seems to be taking endlessly to come back up. I visit from
work, and our connection there is pretty good.
Do you assume the issue might be on your end?


Feel free to visit my site - trying to conceive tips

Anonymous said...

This is smart. I've read this theory a while back however this is particularly detailed. Kudos

My web page: website marketing