SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 January 2012

virus NGAKU melanda.... hehehe....

Assalam....

wohhoooo.... virus kekdahnya kan?????? hahaha.....
nak citer pasal kepek NGAKU yg sgt pemes skang nih......
bukak blog ni citer psl ngaku..... bukak blog tu pon citer psl ngaku......
kt fesbuk pon duk citer psl ngaku jgk....
haishhhhh... pemes sgguh ngaku skang nih. yer.....
sib baik ngaku nih bermusim.... hhehehe....

okehhhhh.... aku pon meNGAKU telah terjebak sama dgn virus NGAKU nih,.....
hahaha... virus katanya..... sabo jerlah....
hari tuh aku terjah kt pasaraya tunas manja transit nih nak carik buah ngaku......
abis tuh pasaraya nih jerlah yg paling dekat dgn opis....
sib baik ader...... tp mahal la sket.... huhuhu....

RM3.85 sekg..... mana nak carik murah RM0.88 mcm tesco tuh....
haishhhh..... tp belilah jgk sbb tingin nak rasa kan?????
takut gak beby kt dlm nih kempunan plak... hahahaha.....  


nihla rupanya NGAKU..... aku pon masa mula2 tgk ingatkan sejenis bawang cina....
masa aku duk pilih2 tuh pon, org duk tgk mcm pelik jerk....
yerlah org melayu beli ngaku.... diaorg tak tau ngaku nih sedap wat kepek kan???
klu tak konpem berebut skali beli ngaku nih... hehehehe.....
tp hr tuh aku beli tak bykla sbb baru nak try..... tp rasa rugi plak beli sket...
sbbnya, asal goreng jer abis dikerjakan 3AZ dan abahnya....
haishhhh.... tak ckupla plak... huhuhu....


kepek NGAKU yg mmg siyes sedap..... lagik sedap dari kepek pisang....
rasanya lemak2 gitu... mmg sedapla... tak rugi klu cuba....
tp yg tak syok tuh sbb malasnya nak sagat dan goreng.... sakit pinggang2 ahkak tau....
sudahnya, aku sruh somi yg  gorengkan...
yerlah, penat wei makyong nih nak berdiri lama2 masa nak menggoreng tuh....
 alasan yg kukuh ape.... heheheh....

dan yg syok citer psl NGAKU nih,  kwn kita si nana tuh...
alaaaaaa... nana duta ngaku tuh.... hehehehe.....
kencang tol dgn bisnes kepek ngaku yer..... byk dpt oder...
masyukkkkkkk jerlah nanti...... Alhamdulillah... rzki nana tuh.....

so... sape nak oder kepek ngaku dgn nana, cpt2 oder....
sementara stok masih ader katanya...... yerlah, buah ngaku nih kan bermusim.....
wahhhhh.... ahkak pomot nih nana....
xde ker kepek ngaku pree sebalang????? ekekekeke.....

nak oder, korang tgk entry nana nih eh....


p/s : jap agi nak kuar nak cari lagik buah NGAKU nih... mau tak terliur makyong nih biler tgk sana sini duk up citer NGAKU jerk.... terliur tau.... huhuhu....

19 comments:

mama tisya said...

mmg best ngaku ni..smua dh terpengaruh kn..hehehe

Cik Rose Cute said...

sebelum nie...tak tahu pun kerepek ngaku buahnya..camna...ooo itu ke buahnya....hihihi

cheqna said...

agok2 di ganu sapa lagi kepek ngaku ni??ce kabo tek nak g cari ni

ieda said...

sedap ye dikk
hurmmm nanti nak cari gak lahh ;)

~Siti Hajar~ said...

sy ni xbpa gemar sgt kepek tp bila tgk sana sini org citer ttg ngaku nih trs teruja nk try...hehe

Rmh sy ni dkt aje tesco & giant, nk try p cari la, nk goreng sndiri (klu rajin)...hehe

LYAfrina said...

KEPEK NAGKU??
ktinggalan btl lya.. bru tau psl kepek ni arini..

LYAfrina said...

KEPEK NAGKU??
ktinggalan btl lya.. bru tau psl kepek ni arini..

Ida Rahayu Yahya said...

aku beli kat nsk..sekilolebih baru 2.70 sen.
ahahaa
sedak!sedak!!

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

dah semua jangkit makan ni wekekekke

nntinak cube buat gak la

Nida said...

nak cuba juga.. uwaaa... tak sabaunya nak balik Malaysia...

eB ezrin said...

virus yer? wahhh bahaya tuh :)

Nana said...

hahahha
adoi la kak
virus menular...
tp virus xbahaya
hahaa

Salmi Khairil said...

memang sekarang musim demam ngaku ,,,merata blogger citer pasal kerepek ngaku.. dan sebenarnya hari nie baru saya tau nama melayunya...sapa yang belum cuba wajib cuba rugi kalau tak cuba

Dalila Hamid said...

first time dengar ni... :)

Cho Zila said...

memang akak tengok ramai yang membuatnyerni.... sedap yerk.. ramai kata sedap...

CheNamNam@CNN said...

hahahahah...hakak lah pembawanyer sy pon terjebak samer...:P

~izan~ said...

mmg betul2 femes la buah ni.izan dulu2 panggil sengkuang cina je.eh ye ke? ekeke

rajin akak ni beli pastu goreng walaupun asben akak gorengkan hehe..

miss u akak!~

~aSHa~ said...

kat kemaman takde la...puas cari

mamalieyna said...

hai kak, lama tak update ni..hehe~ mood ke laut eh..hehe..biasala ibu mengandung kan..apapun tke care~

ngaku best eh?