SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 August 2012

onde-onde ekspress....

salam jumaat seme....
kejap jerk dah pon 2 mggu kita berpuasa kan????
pejam celik dah nak raya pon.... hehehehe... 
semangat sgguh klu bab raya.... hewhewhew..

dan dah msuk 2 mggu puasa ni, aku x pnah pon letak gambo masak2 bln pose kan????
haishhhh..... malas tuh tahap dewa sgguh.... huhuhu....
tp hari nih tetiba rajin nak tepek gambo onde2 yg aku buat ptg semlm....
sbb ape paggil onde2 ekpress???? 
sbb gentel onde2 nih laju2 sambil msk lauk... huhuhu
lagaknya dah mcm supermak dah... hehehe.....

onde2 tuh, org key el pggil buah melaka ork...
tp aku nih org teranung, mmg panggil onde2 la.... hahaha....


balik keje semlm mmg berdesupla masuk dapo....
dah katanya supermak kan??? mmg laju bedesupla... hikhik...

 nak gentel onde2 nih mkn masa jgk kan????
mana nak msk lauk lagik.... huhuhu.....
aku buat onde2 nih sbb kakak dgn abg ngah la yg mtk....
dah lama tak mkn katanya.. punyalah rajin maknya wat kuih kan????
smp anak2 lama tak mkn.... heheheh...

onde2 ni klu beli kt param, 8-10 biji singgit tau... uishhhh... bapok mahal...
dahla kecik2 jerk... beli 5 hengget pon x ckup....
baik wat sdiri, mkn pon puas ati kan?????

oklah.... duk pikir2 mau msk kuih ape plak ptg nih yer....
kuih yg senang2 dahla.... 
puding karamel ok jgk kan???? enak bangat klu mkn sejuk2...
perghhhh... terliur sudahhhhh..... huhuhu...

2 comments:

Saleha said...

rajinngnya ye.. dang lagi wat kueh masa ari kije..

salam kenal .. kita follow sining deh

mamyharraz said...

kuih nilah sy paling rajin buat sbb sy suka makan hehe mmg renyah sikit tp sedappp kalau buat sendiri boleh boh gula banyak2 hehe